Wednesday, April 13, 2011

agak lama tak update blog ni.
naik menyampah pun ada tngok blog ni.
entah pape.hodoh semacam :(
tapi aku kna teruskan.

aku nak bercerita pasal hajat aku.
HAHAHA.aku pmr lah tahun ni.
sasaran aku adalah 8A and aku yakin akan dapat
8A. HAHAHHAHA.deman kot aku kalau dapat straight A.
HAHAHHAHAHA.Insyaallah :)

aku pown dah kurang ponteng skang.
homework pon slalu siap dan perubahan mulai nampak pada diriku
alhamdullillah :) syukurr.

takde sapa tak nak berjaya kan?
kalau laa aku dapat straight A.aku nak tukar sekolah.
nak ke sekolah teknik atau berasrama penuh :)
Insyaallah.

aku belajar thun ni pon semakin bersemangat.
online pon aku boleh kurangkan.
layan tv pon dah boleh dikurangkan.
alhamdullilah lah :)

kalau laa dapat straight A.
apa yg aku nak adalah  




erm, tak kan tak tahu kot bnda ni?
jenis apa dirahsiakan.Biarlah aku dengan ayah aku yang 
tahu sbb ayah aku dah janji dengan aku.dia cakap benda ni remeh jee.boleh sangat kalau nak tapi mesti straight A laah.
aku senyap jee.actually, aku bukan nak sngat kalau dapat pon.
yang aku nak adalah masuk sekola berasrama penuh.Tu jee :)

pastu ada suara-suara sumbang mengatakan
" kalau dpat straight A nanti beli ipad okay? "
" kita pergi holiday singapore ke? "
kita pergi gold coast ke? nak tak? tapi kena usaha laah 
straight A tuu :D


Aku tak mengharapkan apa-apa.
aku mengharapkan kejayaan :D
Insyaallahh.Dear readers,pray for me.
Aminnn.