Monday, March 21, 2011

gila lah gilaa.
exam aku fail terus :D
Pendidikan islam,kemahiran hidup,science
3 subjek wooo :D
dah laa aku pmr tahun ni.
eh budak kau tak sdar lagi ke? =.=
asyik online jee--

tapi parents aku tak tahu lagii :D
memang guwa tak mau kasitau
kalau kasitau tak pasal-pasal dia potong streamyx ngan astro
BHAHHAHA.yang dia tahu hanya aku suka ponteng :D
tu pon slalu kena marah ahh.tak snggup dah guwa.
skang ni dah jarang ponteng daa.belajar bebaik daa


sch plak asyik balik pukul 4 petang ;D
awesome babeyh ! hahhaa. penat sial
dah la gua kureng sikid bab makan kat kantin.
bukan apa, kat umah sdap ag.


pompuan gila dua orang tu plak datang umah aku tadi.
bawak perkakasan skola bajet macam nak study.acece
apabila dia smpai dekat umah aku.dia call aku
  
; weh aku kat dpan umah kau dah ni, cpat kuar der !

err, kiwak aku tngah tidur time tuhh.tapi aku bgun jgak ahh
tak nak susahkan dia datang jejauhh ;D padahal dekat jee.
2 kilometer ajee.dah ah time tuh aku still pakai baju skola.
rambut macam beruk zoo negara dahh.diorang cakap ahh

; wah terbaikk rambut kau.sambil semyum menghanying.

aku senyap jee and aku cakap 

; biasaa ahh , rambut sep band.HAHHAHAHAHA
sambil gelak besar ;D

Okay ;D chowwwww !