Thursday, October 20, 2011

Friday, October 21 2011

Satu Hari Yang Aku rasa dah tak boleh teruskan lagi
sebab someone yang kita sayang yang kita fikir
kat dia 24jam dan dah jadi rutin harian kita 
teringat kat dia selalu.Hari ini aku tunggu dia text 
aku.Kitaorang ade texting tapi kejap gila la.
Pastu dia cakap dia nak mandi so kitaorang stop la
texting dulu.Tapi sampai petang dia tak text aku balik
aku mesej dia tanya dia tido ke.Aku sent 3 kali dah mesej
dia still tak reply lah.Aku Habis Pikir dia buat apa.
Last-last aku serabut gila pastu aku Off Kedua Phone aku.Aku rasa tak berharga langsung kat dia.Tapi aku cuba Berfikiran positif mungkin dia Busy untuk study.Awak sekali lagi awak buat saya Hampeh Tolonglaa saya nak awak tahu yang awak bukan First Couple saya yang saya akan ingat sampai mati yang kita pernah berkasih sayang dan satu lagi saya nak awak tahu awak yang awak dikira sangat bertuah sebab semasa saya kapel dengan awak saya tak rase nak curang. Sumpah saya cakap sebelum ni saya adalah Playgirl.
Kalau awak nak game saya kali ni saya tak kisahlah sebab mungkin balasan saya atas kesalahan saya dulu. Redha jelah.

Sumpah saya tak ada mood langsung dan saya hanya terfikir kat kawan-kawan saya yang selalu ada semasa saya sedih sebab dia hiburkan saya dengan lawak bodoh diorang.Setiap kali sedih diorang Konfem ada.Mereka ceriakan hari saya.sumpah saya perlukan diorang untuk tenangkan saya sekarang.Tuhanku Tolonglaa


 lastly, Buat awak yang sudah buat saya bersedih ni saya nak awak tahu jika saya esok saya takda lagi bolehkah awak hidup tanpa? Sebab Saya Tak Boleh Hidup tanpa awak.-Broken Heart