Sunday, March 6, 2011

seriously i'm tired for the exam
dah la besok pendidikan seni visual plak.
soalan dah la susah-susah dah la aku dah tak minat melukis nih.
eh siot je lah -.-
dah la tadi paper math entah apa aku jawab.
kau bagi aku soalan yang aku tak faham
so aku bagi jawapan yang kau tak faham.
oh shit,i'm tired for all this
but life must go on.end of story -.-
sejak kebelakangan ini, aku takde mood nak update blog yg entah pape nih weyh. dah la ramai yg suruh follow back.
nanti aku follow back ;)
oh darling,i'd plan to go to kuala lumpur ;)
with my Owl crew (Immortal friendship)
nak lepak-lepak habis duit and then nak balik laa ;)
aku ada cakap kat my mum and dia macam tak nak bagi !
HAHAHHAHAHAHHAHA.whatever lah.tak penting pown pergi ke sana.
duk kat sini pown okay apa? boleh la jgak shisha ;)
its about dhirah yg tak nak shisha daa ;)
aku dah pujuk cakap aku nak blanja.
dia tak nak jgakk! whatever lah girl .
aku tak kisah,tapi yang penting
sep kito tak pecoh ;)